Ponad 400 osób ze szkół ponadpodstawowych spotkało się na wykładzie przygotowanym przez dr Iwonę Czerską – „Marketing Mix w zmieniającym się świecie: od tradycji do innowacji”.
Lata 60 ubiegłego wieku, eksperci z Harvard Bussines School opracowują koncepcję marketingu mix: produkt, cena, marka, kanał dystrybucji, sprzedaż osobista, reklama, promocja, opakowanie, usługi, poszukiwanie informacji, analizowanie informacji. 12 zintegrowanych ze sobą narzędzi pozwalających biznesowi być konkurencyjnym na rynku oraz osiągać postawione cele.
Podczas wystąpienia dr Iwona Czerska z Katedry Badań Marketingowych przedstawiła drogę ewolucji, jaką przeszły instrumenty marketingu mix na przestrzeni ostatnich dekad. Od syntezowania 12 narzędzi do 4 (product, price, place, promotion), przez dopasowanie się do potrzeb usługodawców i marek luksusowych, zwrócenie uwagi marketingu na rolę klientów, aż po najnowszy Compass Model, Koichi Shimizu.
Na zakończenie Pani doktor przeprowadziła to, co najmłodsze pokolenia „Z- ek” i „Alf” lubią najbardziej, interaktywny quiz Kahoot z nagrodami. Rywalizacja była zacięta, a 20 pytań podgrzało emocje.
Było merytorycznie, ciekawie z dużą dawką praktycznej wiedzy.
29 maja zapraszamy na ostatni cykl Bez Ocen. Wykładowcy UEW Uczniom: Od Garażu do Milionów: Czy startup to plan na życie?





