Dr hab. Mirosław Moroz, prof. UE

Dr hab. Mirosław Moroz, prof. UE

Mirosław Moroz, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od 18 lat zajmuje się problematyką e-biznesu w teorii i w praktyce. Autor ponad 100 publikacji naukowych dotyczących tej tematyki. Recenzent 5 czasopism naukowych. Członek dwóch kolegiów redakcyjnych. Ekspert zewnętrzny oceniający projekty dofinansowane ze środków unijnych w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych (m.in. Program Operacyjny Polska Cyfrowa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, RPO WM, RPO WSL). Kierownik projektu dywersyfikacji e-usług w przedsiębiorstwie internetowym. Konsultant doradzający właścicielom sklepów internetowych.  

Opis zajęć

  1. E-commerce Amazon. Allegro, App Store – to przykłady (tylko na literę A 😉 skutecznego wykorzystania przestrzeni wirtualnej do sprzedaży produktów i usług. Jednak nie wszystkie przedsięwzięcia odniosły sukces rynkowy. Wykład poświęcony zostanie przedstawieniu istoty handlu internetowego, jego uwarunkowań oraz czynników sukcesu. Na ćwiczeniach uczniowie w zespołach zastanowią się nad własnym pomysłem na handel internetowy, ułożą dla niego model biznesowy i zmierzą się z oceną swojej pracy.
    Czas trwania: wykład 45 min. + ćwiczenia 90 min.

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia