Dr Iwona Czerska

Dr Iwona Czerska

Dr Iwona Czerska

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Politechniki Wrocławskiej. Adiunkt w Katedrze Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autorka publikacji naukowych z zakresu ochrony zdrowia, badań marketingowych, statystyki, ekonometrii. Kierownik Studiów Podyplomowych „Zarządzanie i Marketing” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Opiekun naukowy organizacji studenckiej Enactus UE Wrocław. Lider wiedzy w programie „Liderzy wiedzy – Liderzy sukcesu” prowadzonym przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Lider społeczny w programie Szkoła Liderów Lokalnych prowadzonym przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Samorządu Terytorialnego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W latach 2013-2020 Koordynator Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego (EUD) i Akademii Młodego Ekonomisty (AME) we Wrocławiu. Członek Zarządu, współwłaściciel oraz Specjalista ds. Informacji i Komunikacji Medycznej w Ośrodku Psychiatryczno–Psychologicznym „METIS” Sp. z o.o. w Legnicy.

Temat/opis

  1. Najnowsze trendy w marketingu. Wykład o najnowszych trendach marketingowych. Konsumencki patriotyzm, personalizacja przekazów reklamowych i mediowych, retargeting – to tylko wybrane trendy rynkowe w zachowaniach współczesnych konsumentów. Marketing jako filozofia działania na rynku wciąż ewoluuje, zmienia się, kształtując dzisiejszego konsumenta, czyli prosumenta – świadomego, odpowiedzialnego, zaangażowanego konsumenta, współtworzącego ofertę rynkową.
    Czas trwania: 45 min.
  2. Cykl życia produktu na rynku (ćwiczenia). Każdy produkt na rynku ma określony cykl życia. Może on trwać kilka miesięcy lub… lat. Przebieg krzywej cyklu życia jest procesem dynamicznym i zależy od wielu czynników. Na współczesnych rynkach cykle życia produktów są coraz krótsze. W Polsce, wraz ze zmianą konsumenta, zmienił się cykl życia produktu. Obecnie ogromnym wyzwaniem dla producentów jest przedłużanie cyklu życia produktu w kontekście wzrostu świadomości konsumenckiej.
    Czas trwania: 45 min.
  3. Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta (ćwiczenia). Wiele osób na całym świecie jest graczami, rywalizują ze sobą w wirtualnym świecie, zbierając punkty, odznaki, sprawności za wykonanie pewnych zadań. Taki sposób rywalizacji przeniesiony na grunt realnego świata jest istotą grywalizacji – taktyki marketingowej przyszłości. Grywalizacja oznacza angażowanie ludzi w realnym świecie do różnych zadań, wykorzystując mechanikę gier. Poprzez elementy ze świata gry modyfikuje się zachowania ludzi w sytuacjach niebędących grami. W ten sposób zarządza się zaangażowaniem konsumentów.
    Czas trwania: 45 min.

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia