Robert Jadach – asystent w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe w roku akademickim 2017/2018. Główny obszar zainteresowań to zachowania nabywców – w tym zwłaszcza znacznie marek globalnych/lokalnych w procesie zakupowym oraz czynniki kształtujące postawy konsumenta wobec marki. Praktyk w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych online z wykorzystaniem platform Google Ads i Meta Ads.
Globalna marka w umysłach nabywców
Marki na przestrzeni ostatnich kilku dekad stały się nośnikami globalnych wartości, które wykorzystywane są przez konsumentów do tworzenia swojej tożsamości współdzielonej z osobami żyjącymi na całym świecie. Ludzie identyfikują się z markami postrzeganymi jako globalne, ponieważ stanowią one „paszport” do globalnego obywatelstwa. Jednak czy konsumenci za granicą również chętnie sięgają po marki globalne? Za co Polacy kochają marki globalne oraz w których kategoriach sięgamy po nie najczęściej? Na te i wiele innych pytań uzyskają odpowiedź uczestnicy zajęć poświęconych marce globalnej.
Must-have współczesnego marketingu – czyli reklama w Internecie
Skuteczność działań promocyjnych firmy często zależy od jej aktywności w Internacie. Z narzędzi reklamowych dostarczanych przez Google korzystają zarówno największe firmy, jak i mali przedsiębiorcy. Skąd Google wie jakim typem konsumenta jesteśmy i co nas interesuje? Dlaczego reklamy ulubionych produktów w Internecie pojawiają się nam w sytuacji, gdy ich poszukujemy? Skąd biorą się reklamy na YouTube i dlaczego tylko część z nich możemy pominąć? Wykład ten to must-have dla młodych marketingowców.
Google Trends w działaniach marketingowych (warsztat)
Google Trends to narzędzie firmy Google, za pomocą którego możemy analizować to, co internauci wpisują w globalną wyszukiwarkę internetową. Poprzez analizę haseł w czasie rzeczywistym możemy śledzić trendy i zainteresowania określonymi markami i produktami w podziale na kraje, czy regiony świata. Uczestnicy warsztatu dowiedzą się jak mogą wykorzystać Google Trends w marketingu, ocenią poziom świadomości marek z różnych sektorów oraz przeanalizują sezonować popytu na określone produkty i usługi.
Max. 20-25 osób.
Do przeprowadzenia warsztatów wymagany jest rzutnik i dostęp do smartfonów.