Rekrutacja krok po kroku – studia nieodpłatne

Rekrutacja krok po kroku – studia nieodpłatne

Przebieg postępowania rekrutacyjnego

1. Skompletować wymagane dokumenty.

2. Utworzyć konto w systemie rekrutacyjnym zgodnie z harmonogramem rekrutacji.

3. Dołączyć plik ze zdjęciem: 3,5 x 4,5 cm konieczny do wyrobienia legitymacji studenckiej – format jak do paszportu.

4. Zamieścić adres e-mail do bezpośredniego kontaktu z kandydatem na czas trwania rekrutacji. Uwaga: na ten adres będą również wysyłane ważne informacje dotyczące rozpoczęcia roku akademickiego.

5. Uzupełnić wszystkie dane w zakładce Moje konto → Formularze osobowe (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia jak w paszporcie). W sekcji Wykształcenie należy wpisać dane dotyczące dokumentów o wykształceniu bez dołączania plików w tym miejscu.

6. Wybrać kierunek studiów z oferty – „Zapisać się”. Aby dokonać zapisu na wybrany kierunek należy  uzupełnić kolejne dane oraz dołączyć w systemie wszystkie wymagane dokumenty.
W tym celu należy przygotować plik ze skanem każdego dokumentu z listy. Obowiązuje zasada – jeden dokument to jeden plik.
W przypadku dokumentów wielostronicowych należy:
• zeskanować każdą stronę danego dokumentu,
• połączyć wszystkie skany ze stronami danego dokumentu w jeden plik.

Przygotowany plik należy zapisać w formacie PDF i załączyć we wskazanym w systemie miejscu  (sekcja Nowe zgłoszenie rekrutacyjne). Należy tak postąpić ze wszystkimi dokumentami. Dołączone dokumenty muszą spełniać warunki opisane w zakładce „Wymagane dokumenty”.

Uwaga: skany złej jakości i w niewłaściwym formacie nie będą rozpatrywane.

7. Po zapisaniu się na kierunek należy wnieść opłatę rekrutacyjną 85 PLN na indywidualne konto rozliczeniowe wskazane w systemie: zakładka Moje konto → Zgłoszenia rekrutacyjne. W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko Kandydata oraz nazwę kierunku.
Kandydat może brać udział w rekrutacji na dowolną liczbę kierunków pod warunkiem, że za każdy kierunek wniesie osobną opłatę rekrutacyjną. Opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi.

8. Komisja Rekrutacyjna przyzna kandydatowi punkty rekrutacyjne na podstawie wyników egzaminu, lub średniej ze studiów określonej przez Dziekana w danym roku  –  dotyczy tylko absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jeżeli liczba punktów będzie kwalifikowała kandydata do przyjęcia na studia, zostanie o tym poinformowany komunikatem „Zakwalifikowany” widocznym na koncie zgłoszeniowym.

9. Po uzyskaniu statusu „Zakwalifikowany”  kandydat musi dostarczyć zgodnie z harmonogramem oryginały wszystkich dokumentów, wymagane kserokopie oraz  tłumaczenia przysięgłe na język polski. Tłumaczenia przysięgłe nie mogą być dokonane ze skanów, kserokopii itp., lecz z oryginałów. Dokumenty należy przetłumaczyć po uzyskaniu legalizacji/apostille.
Uwaga: w zakładce Zgłoszenia rekrutacyjne → Dokumenty i dalsze kroki należy pobrać,  wydrukować i podpisać cztery dodatkowe dokumenty: Ankieta osobowa, Podanie o przyjęcie na studia, Ślubowanie, Oświadczenie oraz dołączyć do kompletu dokumentów.

10. Po otrzymaniu kompletu dokumentów Komisja Rekrutacyjna wystawi „Zaświadczenie o przyjęciu cudzoziemca na studia stacjonarne”. Skan zaświadczenia będzie wysłany w formie załącznika na konto Kandydata  w systemie rekrutacyjnym (dostępny w zakładce Wiadomości).  Oryginał zaświadczenia zostanie wysłany pocztą tradycyjną na adres wskazany przez Kandydata w systemie.
Uwaga: adres musi zawierać kod pocztowy.

Niezłożenie dokumentów w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji skutkuje decyzją  o nieprzyjęciu na studia.

W przypadku wątpliwości prosimy o  kontakt pod adresem [email protected]


Kandydaci zainteresowani miejscem w domu studenckim mogą kontaktować się z Działem Domów Studenckich.

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia