Komunikacja społeczna

Studia II stopnia

Stacjonarne/ Niestacjonarne

Wejdź do gry!

Wrocław

Język wykładowy:

PL

Studia na kierunku Komunikacja społeczna zapewniają wiedzę o najważniejszych zagadnieniach i aktualnych nurtach w ekonomii i biznesie oraz innowacyjnych i najbardziej przydatnych we współczesnym świecie technikach i narzędziach komunikowania społecznego. Absolwentom studiów I stopnia na tym samym kierunku pozwalają zdobyć szerszą i pogłębioną wiedzę w tych obszarach, natomiast dla absolwentów innych kierunków stanowią niepowtarzalną możliwość połączenia dotychczasowej wiedzy z oferowanym przez nas programem, by w sposób przełomowy wykorzystać tę przewagę w działalności biznesowej, społecznej lub politycznej.

Dzięki różnorodności programu studia te adresowane są do absolwentów kierunków humanistycznych, społecznych, ekonomicznych, prawniczych, technicznych i pozostałych Specjalności realizowane są w ścisłej współpracy z praktykami, co pozwala dostosowywać treść i formy zajęć do aktualnych wymagań na rynku pracy.

Menedżer kierunku:

dr hab. Joanna Szczepaniak-Sienniak, prof. UEW

Kontakt

Katedra Socjologii i Polityki Społecznej

Kierownik Katedry; menedżer kierunku Komunikacja Społeczna; Pełnomocnik Rektora – Koordynator ds. Konkursu “Wrocławska Magnolia”; Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej i Prezes Oddziału Regionalnego we Wrocławiu; Członek Komitetu Nauk Demograficznych Polskiej Akademii Nauk

bud. A, pok. 109

Do pobrania

pdf 682 KB

Profil absolwenta

Absolwent tych studiów jest przygotowany do kontynuowania lub podejmowania nowych wyzwań zawodowych, zwłaszcza tych, które wymagają rzetelnej i fachowej wiedzy oraz profesjonalnych kompetencji z zakresu komunikacji społecznej, ekonomii, biznesu i marketingu. Wie, jak budować trwałe i profesjonalne relacje biznesowe bezpośrednio w otoczeniu i w mediach. Jest świadomy znaczenia interdyscyplinarnej wiedzy oraz zaawansowanych umiejętności i kompetencji z zakresu komunikacji interpersonalnej, międzypokoleniowej, interkulturowej i strategicznej. Jest skłonny wykorzystywać te zasoby w rozwoju osobistym i zawodowym oraz w osiąganiu coraz większych sukcesów finansowych.

Absolwent tego kierunku samodzielnie tworzy i wdraża nowoczesne strategie wizerunkowe w mediach społecznościowych oraz profesjonalnie komunikuje się na tematy ekonomiczne, społeczne i polityczne.

Perspektywy zawodowe

  • menedżer ds. komunikacji wizerunkowej w biznesie;
  • specjalista ds. wizerunku personalnego i politycznego;
  • specjalista ds. marketingu społecznego
  • specjalista kompetencji międzykulturowych
  • specjalista ds. marketingu internetowego;
  • specjalista ds. brandingu
  • specjalista d. employer brandingu
  • Product Designer

Specjalności

Komunikacja wizerunkowa w biznesie

Social media marketing

Opłaty za studia

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia