Studia na kierunku Komunikacja społeczna zapewniają wiedzę o najważniejszych zagadnieniach i aktualnych nurtach w ekonomii i biznesie oraz innowacyjnych i najbardziej przydatnych we współczesnym świecie technikach i narzędziach komunikowania społecznego. Absolwentom studiów I stopnia na tym samym kierunku pozwalają zdobyć szerszą i pogłębioną wiedzę w tych obszarach, natomiast dla absolwentów innych kierunków stanowią niepowtarzalną możliwość połączenia dotychczasowej wiedzy z oferowanym przez nas programem, by w sposób przełomowy wykorzystać tę przewagę w działalności biznesowej, społecznej lub politycznej.
Dzięki różnorodności programu studia te adresowane są do absolwentów kierunków humanistycznych, społecznych, ekonomicznych, prawniczych, technicznych i pozostałych Specjalności realizowane są w ścisłej współpracy z praktykami, co pozwala dostosowywać treść i formy zajęć do aktualnych wymagań na rynku pracy.
Menedżer kierunku:
dr hab. Joanna Szczepaniak-Sienniak, prof. UEW
Kontakt
Katedra Socjologii i Polityki Społecznej
Kierownik Katedry; menedżer kierunku Komunikacja Społeczna; Pełnomocnik Rektora – Koordynator ds. Konkursu “Wrocławska Magnolia”; Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej i Prezes Oddziału Regionalnego we Wrocławiu; Członek Komitetu Nauk Demograficznych Polskiej Akademii Nauk
bud. A, pok. 109
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Do pobrania
Profil absolwenta
Absolwent tych studiów jest przygotowany do kontynuowania lub podejmowania nowych wyzwań zawodowych, zwłaszcza tych, które wymagają rzetelnej i fachowej wiedzy oraz profesjonalnych kompetencji z zakresu komunikacji społecznej, ekonomii, biznesu i marketingu. Wie, jak budować trwałe i profesjonalne relacje biznesowe bezpośrednio w otoczeniu i w mediach. Jest świadomy znaczenia interdyscyplinarnej wiedzy oraz zaawansowanych umiejętności i kompetencji z zakresu komunikacji interpersonalnej, międzypokoleniowej, interkulturowej i strategicznej. Jest skłonny wykorzystywać te zasoby w rozwoju osobistym i zawodowym oraz w osiąganiu coraz większych sukcesów finansowych.
Absolwent tego kierunku samodzielnie tworzy i wdraża nowoczesne strategie wizerunkowe w mediach społecznościowych oraz profesjonalnie komunikuje się na tematy ekonomiczne, społeczne i polityczne.
Perspektywy zawodowe
- menedżer ds. komunikacji wizerunkowej w biznesie;
- specjalista ds. wizerunku personalnego i politycznego;
- specjalista ds. marketingu społecznego
- specjalista kompetencji międzykulturowych
- specjalista ds. marketingu internetowego;
- specjalista ds. brandingu
- specjalista d. employer brandingu
- Product Designer
Specjalności
Komunikacja wizerunkowa w biznesie
Komunikacja wizerunkowa w biznesie uzupełnia program kierunku o takie przedmioty, jak: Design Thinking jako metoda budowania innowacji; Branding, Employer Branding, Product Design; narzędzia Business Intelligence i infografika i zaawansowana prezentacja danych, ochrona danych osobowych i własności intelektualnej.
Social media marketing
Social media marketing uzupełnia program kierunku o takie przedmioty, jak: e-marketing, Personal Branding, reklama w mediach społecznościowych, projekt medialny, narzędzia CMS w budowie stron internetowych, prawo w mediach społecznościowych.