Na tym kierunku poznasz najbardziej efektywne techniki nowoczesnej komunikacji. W ramach studiów dowiesz się, jak kreować profesjonalny wizerunek (osobisty, marki bądź instytucji), jak efektywnie formułować i przekazywać treści. Poznasz także cechy charakteryzujące cenionego twórcę internetowego.
Program studiów obejmuje również wiedzę z zakresu ekonomii, biznesu i marketingu, która ułatwi Ci budowanie wysokiej pozycji w świecie biznesu i sferze publicznej. Kompetencje nabyte podczas studiów wykorzystasz w kreowaniu profesjonalnego wizerunku w mediach i budowania trwałych relacji w świecie cyfrowym.

Menedżer kierunku:
dr hab. Joanna Szczepaniak-Sienniak, prof. UEW
Kontakt
Katedra Socjologii i Polityki Społecznej
kierownik Katedry; menedżer kierunku Komunikacja Społeczna; Pełnomocnik Rektora – Koordynator ds. Konkursu „Wrocławska Magnolia”; Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej i Prezes Oddziału Regionalnego we Wrocławiu; Członek Komitetu Nauk Demograficznych Polskiej Akademii Nauk
bud. A, pok. 109
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Senat Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wyraża zgodę na przyznanie uprawnień laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia w latach 2019-2022 według konkretnych zasad.
Sprawdź:
Zobacz film i dowiedz się więcej o kierunku Komunikacja społeczna.
Do pobrania


Perspektywy zawodowe
- Chief Behavioral Officer (CBO)
- Specjalista ds. komunikacji wizerunkowej
- Specjalista ds. public relations
- Specjalista ds. public affairs
- Specjalista ds. mediów społecznościowych
- Specjalista ds. marketingu politycznego
- Specjalista ds. marketingu społecznego
Specjalności
Komunikacja wizerunkowa
Uzupełnia program kierunku o takie przedmioty, jak:, psychologia wizerunku i Professional Image, Social Media, projekt eventowy, blog jako narzędzie komunikowania z otoczeniem, fotografia i film wizerunkowy, infografika, prawo autorskie w komunikacji społecznej.
Komunikacja cyfrowa
Uzupełnia program kierunku o takie przedmioty, jak:, marketing cyfrowy, Creative Writing, Social Media w biznesie, komunikacja wizualna, zastosowanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w komunikacji cyfrowej, budowa stron internetowych, prawo w komunikacji cyfrowej.