Studia na kierunku Komunikacja społeczna zapewniają specjalistyczne kompetencje z zakresu najbardziej efektywnych technik komunikowania społecznego. Dzięki ich połączeniu z niezbędną wiedzą z zakresu ekonomii, biznesu i marketingu ułatwiają budowanie wysokiej pozycji w szeroko rozumianym świecie biznesu i sferze publicznej.
Studia na tym kierunku polecamy wszystkim, którzy chcą nauczyć się, jak kreować profesjonalny wizerunek (osobisty, marki lub instytucji), efektywnie formułować i przekazywać treści czy też stać się cenionym twórcą internetowym.
Jako absolwent będziesz w stanie wykorzystać wiedzę i kompetencje nabyte podczas studiów do budowania profesjonalnego wizerunku w mediach i otoczeniu oraz budowania trwałych relacji w świecie cyfrowym.
Menedżer kierunku:
dr hab. Joanna Szczepaniak-Sienniak, prof. UEW
Kontakt
Katedra Socjologii i Polityki Społecznej
kierownik Katedry; menedżer kierunku Komunikacja Społeczna; Pełnomocnik Rektora – Koordynator ds. Konkursu “Wrocławska Magnolia”; Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej i Prezes Oddziału Regionalnego we Wrocławiu; Członek Komitetu Nauk Demograficznych Polskiej Akademii Nauk
bud. A, pok. 109
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Senat Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wyraża zgodę na przyznanie uprawnień laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia w latach 2019-2022 według konkretnych zasad.
Sprawdź:
Zobacz film i dowiedz się więcej o kierunku Komunikacja społeczna.
Perspektywy zawodowe
- Chief Behavioral Officer (CBO)
- Specjalista ds. komunikacji wizerunkowej
- Specjalista ds. public relations
- Specjalista ds. public affairs
- Specjalista ds. mediów społecznościowych
- Specjalista ds. marketingu politycznego
- Specjalista ds. marketingu społecznego
Specjalności
Komunikacja wizerunkowa
Uzupełnia program kierunku o takie przedmioty, jak:, psychologia wizerunku i Professional Image, Social Media, projekt eventowy, blog jako narzędzie komunikowania z otoczeniem, fotografia i film wizerunkowy, infografika, prawo autorskie w komunikacji społecznej.
Komunikacja cyfrowa
Uzupełnia program kierunku o takie przedmioty, jak:, marketing cyfrowy, Creative Writing, Social Media w biznesie, komunikacja wizualna, zastosowanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w komunikacji cyfrowej, budowa stron internetowych, prawo w komunikacji cyfrowej.