Przemysł 4.0, globalne łańcuchy dostaw, cyfryzacja i robotyzacja, globalne kryzysy, media społecznościowe, rynek e-commerce. Jeśli te pojęcia brzmią interesująco, Logistyka i marketing na UEW to studia dla Ciebie!
Prowadzony w Filii w Jeleniej Górze kierunek pozwala poznać mechanizmy wpływu decyzji logistycznych i marketingowych na rozwój firm i organizacji. Praktyczny charakter studiów jest wspierany poprzez symulacje, studia przypadku, wizyty studyjne, gry strategiczne i poznawanie narzędzi informatycznych wspierających pracę eksperta w tej dziedzinie.
Program studiów jest ukierunkowany na kształcenie menedżerów, pracowników i konsultantów specjalizujących się w zagadnieniach związanych z logistyką i marketingiem. Uzyskana wiedza, nabyte umiejętności i wykształcone kompetencje pozwalają również na podjęcie własnej działalności gospodarczej.

Menedżer kierunku:
Kontakt
Katedra Zarządzania Strategicznego i Logistyki
Adiunkt
bud. H, pok. 14
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Senat Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wyraża zgodę na przyznanie uprawnień laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia w latach 2019-2022 według konkretnych zasad.
Sprawdź:
Do pobrania

Do pobrania


Perspektywy zawodowe
- specjalista ds. dystrybucji, zaopatrzenia, magazynowania, transportu,
- specjalista ds. promocji, reklamy, public relations,
- specjalista ds. obsługi klienta,
- specjalista ds. badań rynku,
- koordynator dostaw,
- menedżer logistyki i łańcucha dostaw,
- menadżer sprzedaży i marketingu
Moduły kształcenia
E-marketing
Moduł ukierunkowany i pozwalający zrozumieć współczesne mechanizmy marketingu internetowego oraz ich wpływ na decyzje podmiotów gospodarczych. W ramach zaplanowanych przedmiotów studenci poznają m.in. najnowsze rozwiązania z zakresu internetowych narzędzi marketingowych oraz social commerce.
Logistyka 4.0
Moduł ukierunkowany na prezentację najnowszych rozwiązań i technologii logistycznych powiązanych z rozwijającą się koncepcją przemysłu 4.0. W ramach zaplanowanych przedmiotów studenci zostaną również zapoznani z systemami informatycznymi wspomagającymi decyzje logistyczne oraz będą uczestniczyć w logistycznych grach symulacyjnych.
Społeczno-środowiskowe aspekty logistyki
Zarządzanie produktem
Moduł, którego podstawą jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania innowacyjnego produktu, wraz ze wsparciem tego procesu zagadnieniami brandingu, merchandisingu czy marketingu sektorowego.