Zdobądź poszukiwane na rynku pracy, profesjonalne kompetencje z zakresu zarządzania projektami, które zostaną docenione zarówno w dużych korporacjach, jak i w małych firmach, organizacjach non-profit, instytucjach publicznych czy start-upach.
Na tym kierunku otrzymasz wiedzę dotyczącą inicjowania, planowania, organizowania i kontroli projektów. Poznasz także techniki i narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie projektami oraz pracę w zespołach projektowych. Poza specjalistycznymi umiejętnościami projektowymi studia na tym kierunku dadzą Ci szeroką wiedzę z zakresu zarządzania organizacją.
Uzyskasz możliwość potwierdzenia swoich kwalifikacji międzynarodowym certyfikatem kompetencji IPMA-Student, a także będziesz przygotowany do certyfikacji IPMA Level D, PRINCE2 Foundation oraz Scrum. Wybór modułów na ostatnich dwóch semestrach studiów umożliwi Ci lepsze dopasowanie przedmiotów do Twoich indywidualnych zainteresowań oraz przygotuje Cię do pożądanej ścieżki kariery.

Menedżer kierunku:
Kontakt
Katedra Transformacji i Doskonalenia Organizacji;
bud. Z, pok. 804
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Senat Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wyraża zgodę na przyznanie uprawnień laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia w latach 2019-2022 według konkretnych zasad.
Sprawdź:
Do pobrania

Do pobrania

Profil absolwenta
Kierunek przygotowuje do pracy na bardzo poszukiwanych na rynku stanowiskach menedżerów projektów i członków zespołów projektowych, a także innych, związanych z realizacją projektów. Absolwent tego kierunku będzie mógł odpowiedzialnie pełnić różne funkcje w zespole projektowym uczestnicząc w realizacji nawet dużych projektów, samodzielne zarządzać prostymi projektami, a w przyszłości potwierdzać swoją wiedzę projektową poprzez wybrany model certyfikacji. Nabyta wiedza będzie przydatna w działalności przedsiębiorstw funkcjonujących we wszystkich sektorach, jak również w instytucjach publicznych, organizacjach non profit oraz jednostkach administracji publicznej wszystkich szczebli – wszędzie tam, gdzie realizowane są projekty i zmiany.


Perspektywy zawodowe
- kierownik projektu (Project Manager);
- koordynator projektu;
- członek zespołu projektowego;
- specjalista biura zarządzania projektami;
- konsultant ds. zarządzania projektami;
- lider zespołu
Moduły kształcenia
Biznes i start-upy
Studenci uczą się jak założyć własną firmę, począwszy od pomysłu (z wykorzystaniem design thinking), przez zbudowanie innowacyjnej organizacji, modelu biznesu, po jej finansowanie, rozwój i sprzedaż. Ta nowoczesna wiedza bazuje na doświadczeniach wielu start-upowców oraz teorii trajektorii rozwoju start-upów, identyfikującego i opisującego potencjalne bariery rozwojowe. Zajęcia w module dodatkowo prowadzone są w Uniwersyteckim Inkubatorze Przedsiębiorczości inQube, w celu zasymulowania jak najbardziej rzeczywistych zjawisk, jakie mogą mieć miejsce w życiu innowacyjnej firmy.
Green Project Management
Tematyka modułu dotyczy zagadnień związanych ze stosowaniem zrównoważonych metod w zarządzaniu projektami oraz tworzeniu i finansowaniu zielonych start-upów. Obejmuje również ważne obecnie dla przedsiębiorstw raportowanie ESG, czyli dokumentowanie w obszarze zarządzania czynników środowiskowych, społecznych oraz ładu korporacyjnego, a także tematykę zrównoważonego funkcjonowania gospodarki w wymiarach ekonomicznym, społecznym i ekologicznym.
Lider zespołu
Celem modułu jest nabycie umiejętności efektywnej pracy w zespole i przygotowanie do pełnienia roli lidera. Skoncentrowany jest na identyfikacji i kształtowaniu pożądanych cech niezbędnych do efektywnego zarządzania zespołem. Poruszane są zagadnienia z obszaru komunikacji w biznesie, wywierania wpływu na ludzi czy budowania zespołu. Zajęcia się prowadzone zarówno w formie wykładów, jak i warsztatów, w oparciu o gry symulacyjne odzwierciedlające realia zarządzania ludźmi w organizacji.
Zarządzanie projektami e-commerce
Moduł obejmuje zagadnienia prowadzenia sprzedaży online, wskazując specyfikę, zasady i uwarunkowania skutecznej sprzedaży w wirtualnej przestrzeni, m.in. umiejętności związanych z prowadzeniem badań w zakresie e-brandingu oraz zarządzania relacjami z klientem (przy uwzględnieniu specyfiki działalności podmiotów e-commerce). W ramach modułu są też analizowane praktyczne przykłady wdrożeń e-commerce na przykładzie e-sklepów.