Studiując na kierunku Zarządzanie zdobędziesz kluczową wiedzę i umiejętności potrzebne przyszłemu liderowi organizacji, menadżerowi, bądź przedsiębiorcy. Absolwenci kierunku Zarządzanie mogą zajmować stanowiska menedżerskie w przedsiębiorstwach ze wszystkich sektorów gospodarki jak też w organizacjach non-profit, a także są przygotowani do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program kierunku obejmuje takie aspekty jak zarządzanie strategiczne i operacyjne, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami, zarządzanie jakością, marketing i badania marketingowe, zarządzanie innowacjami. Podejmowana jest też tematyka przedsiębiorczości, funkcjonowania małych firm i analizy danych. Zdobyte umiejętności analizy aktualnych trendów rynkowych oraz połączenie teorii i praktyki pomogą Ci odkryć sekrety skutecznego zarządzania w zmiennym świecie biznesu.
Na pierwszym stopniu studia trwają 6 semestrów i realizuje się je w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym (weekendowym). Na drugim roku dokonasz wyboru indywidualnej ścieżki kształcenia decydując się na rozwijanie specjalizacji w ramach modułów, takich jak: Zarządzanie procesami, Menedżer projektów, Komunikacja marketingowa, Brand Management, Biznes i start-upy, Team Leader, Zarządzanie sprzedażą, Zrównoważone zarządzanie, HR Business Partner.
W ramach programu studiów przewidziano naukę języka angielskiego i innego języka obcego na poziomie co najmniej B2. Umożliwia to podjęcie studiów w uczelniach zagranicznych w ramach programu wymiany studenckiej, pozwala na podejmowanie pracy w międzynarodowych koncernach i otwiera drzwi do pracy za granicą.
Kierunek Zarządzanie otrzymał Certyfikat Doskonałości Kształcenia Polskiej Komisji Akredytacyjnej w kategorii „Partner dla rozwoju – doskonałość we współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym”, co potwierdza nasze zaangażowanie w utrzymanie najwyższej jakości kształcenia i ścisłą współpracę z praktyką biznesową.

Menedżer kierunku:
dr inż. Letycja Sołoducho-Pelc
Kontakt
Katedra Zarządzania Strategicznego
Adiunkt, menedżer kierunku Zarządzanie, menedżer kierunku Konsulting prawny i gospodarczy, koordynator ds. ECTS, koordynator ds. Transekonomika,
bud. B pok. 111
Zastępca:
dr inż. Małgorzata Matyja
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Rekrutacja obywateli polskich ze świadectwami lub dyplomami uzyskanymi za granicą:
Senat Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wyraża zgodę na przyznanie uprawnień laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia w latach 2019-2022 według konkretnych zasad.
Sprawdź:
Kadra dydaktyczna składa się z doświadczonych wykładowców i praktyków zarządzania, którzy wykorzystują różnorodne interaktywne metody nauczania, takie jak analiza przypadków, projekty indywidualne i grupowe, debaty, gry oraz symulacje biznesowe. Ponadto, istnieje możliwość uzyskania dodatkowych certyfikatów, takich jak certyfikat IPMA-Student, EFQM, co wzbogaca waszą ścieżkę edukacyjną i wzmacnia wasze kwalifikacje. Zobacz film i dowiedz się więcej o kierunku Zarządzanie.
Do pobrania

Do pobrania


Perspektywy zawodowe
- menedżer różnych szczebli zarządzania
- brand menedżer
- menedżer procesu
- kierownik projektu
- menedżer ds. sprzedaży
- menedżer ds. komunikacji marketingowej i PR
- menedżer HR
- lider zespołu
- właściciel własnej firmy
Moduły kształcenia
Biznes i start-upy
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Moduł pozwalający na zdobywanie i doskonalenie kompetencji w newralgicznych obszarach funkcjonowania biznesu: począwszy od pomysłu i kreowania modelu biznesowego, poprzez uzyskanie dofinansowania, budowanie kreatywnej strategii, koncentrując się jednocześnie na poszerzaniu kompetencji menedżerskich i innowacyjności produktów/usług. Akcentuje się w nim aktywne uczenie się i rozwój dynamicznych umiejętności (dynamic capabilities).
Brand Management
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Studenci modułu otrzymują praktyczną i nowoczesną wiedzę na temat przygotowania i wdrożenia skutecznej strategii marki oraz kontroli jej efektów. W trakcie studiów nabywają umiejętności związane z zarządzaniem marką produktową, marką korporacyjną, marką osobistą oraz portfelem marek. Realizowany program uczy Brand Managera podejmowania optymalnych decyzji służących sprawnemu funkcjonowaniu przedsiębiorstw.
HR Business Partner
Available for full-time and part-time studies.
Moduł jest adresowany dla studentów kierunku Zarządzania, którzy chcieliby zdobyć wiedzę i umiejętności z zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL), ze szczególnym uwzględnieniem metod i technik negocjacji, rozwoju pracowników, jak również narzędzi doboru pracowników do organizacji oraz psychologii pracy w grupie. Istotnym atutem modułu jest możliwość poznania specjalistycznej terminologii z Human Resource Management (HRM). Moduł HR Business Partner prowadzony jest w całości w języku angielskim.
Komunikacja marketingowa
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Studenci otrzymują nowoczesną wiedzę służącą rozwijaniu praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania komunikacją marketingową, budowania strategii komunikacyjnych firm i marek oraz wdrażania skutecznych programów komunikacji online i offline. Poza zdobywaniem wiedzy dotyczącej m.in. reklamy, public relations oraz komunikacji marketingowej w Internecie, kształcą umiejętności w zakresie opracowywania projektów badawczych i sporządzania programów działań komunikacyjnych organizacji.
Menedżer projektów
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Moduł obejmuje przedmioty ukierunkowane na przekazanie wiedzy z zarządzania projektami oraz rozwój umiejętności inicjowania, planowania, organizowania i kontroli projektów. Studenci poznają różnorodne metody i techniki zarządzania projektami, w tym nowoczesne narzędzia informatyczne. Moduł akredytowany jest przez International Project Management Association, a Studenci mają możliwość przystąpić do egzaminu IPMA-Student.ma menu kontekstowe.
Team Leader
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
W praktyce zarządzania współczesnymi organizacjami stale rośnie znaczenie sprawnego i efektywnego wykorzystania najcenniejszego zasobu firm, jakim są pracownicy. Skuteczna realizacja celów organizacji poprzez zarządzanie zasobami ludzkimi wymaga dostosowania podejmowanych działań do potrzeb oraz ambicji pracowników. Moduł doskonale odpowiada potrzebom Studentów, którzy w swojej przyszłości zawodowej zamierzają pełnić funkcje kierownicze na różnych szczeblach zarządzania, pracować jako specjaliści ds. HR lub prowadzić samodzielną działalność w obszarze doradztwa personalnego.
Zarządzanie procesami
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Moduł obejmuje aktualną tematykę związaną z zarządzaniem procesami biznesowymi. Odnosi się do zagadnień związanych z efektywnością procesów biznesowych i koniecznością ich doskonalenia we współczesnych organizacjach o różnym przedmiocie działania i wielkości. Umożliwia poznanie metod monitorowania i oceny realizacji procesów biznesowych, również przy użyciu narzędzi informatycznych. Studenci nabywają umiejętności koncepcyjnego i analitycznego myślenia, zapoznają się z aktualnymi metodami doskonalenia procesów oraz ich optymalizacji, uwzględniając potrzeby klientów oraz zmiany rynkowe. Przedmioty oferowane w module przygotowują do podjęcia pracy na stanowisku menedżera procesu. Zdobytą wiedzę Studenci mogą także wykorzystać będąc członkami zespołów doskonalącego, prowadząc własną działalność gospodarczą lub pracując w firmach szkoleniowych, doradczych i certyfikujących systemy zarządzania.
Zarządzanie sprzedażą
Moduł realizowany w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
W ramach modułu Student otrzymuje wiedzę pozwalającą na opracowanie strategii sprzedażowych, kierowanie procesem sprzedaży, nadzorowanie działu sprzedaży i efektywne stosowanie technik sprzedażowych.
Moduł przygotowuje do objęcia średnich i wyższych stanowisk menadżerskich w zakresie zarządzania sprzedażą lub działem sprzedaży; prowadzenia własnej działalności z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania sprzedaży, pełnienia roli doradczych oraz szkoleniowych w obszarze sprzedaży.Zajęcia są prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technik prezentacyjnych, wykładów konwersatoryjnych, dyskusji, warsztatów praktycznych, analizy przypadków, symulacji realnych zdarzeń i realizacji projektów pozwalających rozwijać umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą.
Zrównoważone zarządzanie
Moduł dotyczy zrównoważonego rozwoju organizacji i otoczenia biznesowego. Program przygotowuje liderów do rozwoju biznesu i budowania wartości firmy w oparciu o trzy filary zrównoważonego rozwoju: ekonomię, środowisko i społeczeństwo. Przedmioty realizowane w ramach modułu stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie na innowacyjne, „zielone” rozwiązania, uwzględniające dynamikę zmieniającego się otoczenia oraz wpływ środowiskowy i społeczny na działalność organizacji.